Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Blogování aneb Jak se stát podvodníkem

Milí Romové, nebo Cikáni či Cigáni – kdo jak chce. Myslíte si, že když se budete snažit žít jako slušní lidé, že vás „Páni“ Češi začnou akceptovat? Chyba!!

Jestli si to opravdu někteří z vás myslí, pak vás ujišťuji, že jste trošku naivní. Kdo nevěří, ať to zkusí. Může se vám stát to, co mně. V dobré víře jsem si založil blog na stránkách MF Dnes a začal jsem psát články. Jako každý autor článků píšu to, co mám na srdci, a tak jsem psal o vzájemných vztazích mezi Romy a Čechy. Tyto blogy jsem se snažil (na rozdíl od článků některých jiných autorů – Čechů) psát nenávistně. Jelikož jsem nedělal tolik pravopisných chyb, byl jsem okamžitě podezřelý. V Česku jsem vyrostl a absolvoval české školy, tudíž mi to nedělá větší problémy. Přesto to celá řada jedinců nedokáže vstřebat. Jaké reakce byste čekali? Jestli si myslíte, že pozitivní, tak se mýlíte. Naopak, nejen že po mě štěkali a podstrkovali mi kolektivní odpovědnost za tisíce lidí, kterých jsem se nikdy nezastával, dokonce mě nazvali podvodníkem. Obvinili mě, že jsem zlodějem smyšlené identity. Jinými slovy, já prý nejsem Dušan Ferko a tyto blogy nepíšu já, ale pachatel neznámý, který použil „falešný (fake) profil“. Jak na to přišli? Odpovědi s „fundovanými názory“ najdete v diskusních příspěvcích pod posledními články. Podle jejich logiky se zdá, že je vědecky nemožné, aby Rom napsal zajímavý článek. Napsat takový článek je zřejmě doménou pouze Čechů s patenty na rozum, a tak jsem byl obviněn, že si to nechávám napsat někým jiným.

Paní Klára Samková patří do trochu jiného "kádru", a chtěl bych se o ní zmínit. JUDr. Klára Samková (neRomka) tři a půl roku blogovala na blog.aktualne.cz a jelikož je to osoba mediálně známá, Češi jí nenazvali podvodnicí. Všechno by bylo v naprostém pořádku a mohla tam vesele blogovat dodnes, jenže dopustila se jedné fatální chyby, kterou si uvědomila po 3, 5 letech. Zastávala se Romů a to zřejmě neměla dělat. Samozřejmě nikdo jí to nedaroval a brzy narazila na stejný problém s postojem diskutujících, na který narazí každý, kdo se opováží oponovat českým „Pánům“. Jiným slovy, do té doby ji „ideální“ Češi (dle jedné české reklamy na Poděbradku – chytří jako delfíni) "plivali do tváře", dokud se na to nevykašlala. Ano, milí přátelé, není rozdíl mezi slušným Romem a špatným Romem, tak už si to nepleťte. 

Češi nechtějí respektovat Romy jako lidi sobě rovné. Romové se rodí s nálepkami na čelech, Češi se rodí s patenty na rozum. Kecy o začleňování jsou pouze prázdné fráze a peníze pro tyto účely do vody vyhozené. Je to prachsprosté pokrytectví. Chtějí nás zbytečně asimilovat, ale nikoliv akceptovat. Ale neklesejte na mysli, přátelé, hlavu vzhůru. I když je to smutné, pořád to ještě není nejhorší. Bylo hůř. Byly doby, kdy nás mohli beztrestně zabíjet. Zvěř se zabíjet nemohla, Cikáni ano.

Milí Romové, Cikáni a Cigáni, ještě stále věříte v Boha, o kterém se píše v Bibli?  Ano, věřte. Bůh vás má rád. I Židé si mysleli, že jsou Bohem vyvolený národ, na který nedá dopustit a ouha, náhle se Bůh „převtělil“ do Němce s knírem, aby jim prokázal svoji nehynoucí lásku způsobem sobě vlastním.

PS: Milujte se, množte se a vzdělávejte se.

Dušan Ferko

Autor: Dušan Ferko | středa 2.5.2012 14:21 | karma článku: 14,87 | přečteno: 2265x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:25

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Pomstím Palestinu, psal ve Francii podezřelý z únosu a znásilnění Židovky

25. dubna 2024  16:18

Policie ve Francii zadržela dvaatřicetiletého muže z pařížského předměstí Gennevilliers, který čelí...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:15

Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

Dlouhodobý pronájem bytu 3+1 v Bílině , ul. Za Chlumem
Dlouhodobý pronájem bytu 3+1 v Bílině , ul. Za Chlumem

Sídliště Za Chlumem, Bílina - Teplické Předměstí, okres Teplice
10 835 Kč/měsíc

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem Dušan Ferko, to stačí

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články