Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

_-1-_

27. 6. 2012 20:52
Koukám, že to tady žije ........................ malá otázka

S největší pravděpodobností jsem jediný, kdo vlastní vaší fotku s hrnečkem v ruce ........................ PROČ? ...... Když je zde tolik pochybností o vaší identitě? ............... Vyžíváte se v tom, že vy jste ten správný a ostatní jsou za hlupáky? ........ Chcete dokázat, že jste lepší? ................ (PS: °°°°°°°°°°°°°°°°)

1 0
možnosti
MC

greybeard-

27. 6. 2012 1:48
Pochu, Pochu, ty pudeš!!!!!!!

1 0
možnosti
TT

žepré

26. 6. 2012 15:43
Tož já jsem si ty články ještě přečetl,

kurňa, su to ale šikovné... Ovšem jakým tempem mizí z netu, to dává tušit, že za tím stojí nějaké zájem mocnýho, no, o důvodech můžeme spekulovat, ovšem samozřejmě nikoliv zde! Takže články jsem si přečetl a z toho. že D.F. oslavuje zrušení blogu kubalova.blog.idnes.cz, je mně na ... ... ehm, na zvracení. Články neobsahovaly žádný urážky, sprostá slova, nic takovýho. Autorka podala střízlivým způsobem svůj názor. Že ten názor vyjadřuje kritický postoj vůči komukoliv, má být zakázaný? Nic než cenzura. Tož, D.F., křepči radostí jak chceš, ale myslet si o tom, co chcu, to mně ty ani nikdo jiné nezakážeš. A nezakážete ani spoustě lidí, kteří si přečtou můj příspěvek, aby si mysleli totéž co já, i když o tom musím mlčet. Bravo, mírotvůrci mezi etniky! Bravo i vám, cenzoři!

9 0
možnosti
ML

M.L.

26. 6. 2012 18:15
Re: Tož já jsem si ty články ještě přečetl,

"... myslet si o tom, co chcu, to mně ty ani nikdo jiné nezakážeš. A

nezakážete ani spoustě lidí, kteří si přečtou můj příspěvek, aby si

mysleli totéž co já, i když o tom musím mlčet...." R^

0 0
možnosti
MV

Old Nord

26. 6. 2012 13:10
Asi ste si nevšimol že máte krátke nohy

Viete, ľudia čítajúci blog mávajú všeobecne lepší rozhľad, ľahšie rozoznajú pravdu od...čohokoľvek iného.

Zavaril ste nakoniec iDnes, nie nejakej "Kubalovej".

Bude veselo :-)

7 0
možnosti
B

Bucharovic

26. 6. 2012 12:39
.

Autore, ať už jste kdokoliv - nechal jste mně smazat celkem nevinný příspěvek, chcete válku? Máte ji mít...

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/277015/Otevreny-dopis-redakci-blogu-iDNEScz.html#t2

19 0
možnosti
VM

Věra Mydlitátová

26. 6. 2012 12:42
Re: .

Tak se na to musí Vladimíre! R^[>-]

3 0
možnosti
V

villík

26. 6. 2012 12:20
Nemohlo se Vám ulevit, protože jsem tu ještě JÁ !

Nenávist a rasismus tady šíříte právě VY. 

Nemůžete se už dočkat, jak ty nenáviděný Čechy jednou převálcujete...

Ty Vaše blogy smrdí sírou. :-/

8 0
možnosti
VM

Věra Mydlitátová

26. 6. 2012 12:20
Paní Kubalová

je Jana Šimonová, která se prostě vrátila zpět ...;-D

2 0
možnosti
PN

Petr z Bologni II.

26. 6. 2012 12:12
...

POCHopitelne se vam ulevilo, o tom vubec nePOCHybuji...

6 0
možnosti
H

habit-.!..

26. 6. 2012 11:56
... že by první radostná vlaštovka...

... vašeho budoucího sjednocení? ... pak by to byl úspěch - a taky předobraz toho, jak si to sebeuvědomění a prosazování vaší kultury představujete - ale nesmíte usínat na vavřínech, ještě je před vámi spousta vyhánění...

:-/Rv

1 0
možnosti
MS

Michal007

26. 6. 2012 11:41
Paní Kubalová byla odstraněna kvůli podvodu

Šlo o článek zkopírovaný z jiného serveru s podpisem jiného autora.

S obsahem to nemuselo souviset.

2 0
možnosti

Attila Třebovický

26. 6. 2012 11:48
Re: Paní Kubalová byla odstraněna kvůli podvodu

dejte důkaz, čili odkaz na onen článek

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS