Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tomu se říká...hloupá jedovatá slina ... navíc je z ní čitelná snaha cílevědomě zasáhnout, nikoliv nějaká skutečná emoce autora ...

6 0
možnosti
MM

Pane Ferko, pokud se domníváte, že blogeři, kteří odešli, tak učinili kvůli panu Babišovi či kvůli vám, pak jste na omylu. Víte, dovolím si s vámi nesouhlasit ještě v dalším bodě. Já, přestože jsem měl k poslednímu blogu paní Patrochové výhrady, si vůbec nemyslím, že škodí naší společnosti, či že jí škodí pan Pipek. Víte, já si pro změnu myslím, že ne společnosti, ale věci vís škodí váš dnešní blog. Ono sice píšete, že nejte škodolibý, ale vaše řádky jako škodolibé vyznívají. A pokud si myslíte, že "společnosti prospěje" jak píšete, když odejdou všichni, co mají jiný názor než vy, pak jste na obrovském omylu. Ono by se totiž klidně mohlo stát,l že pokud by opravdu všichni takoví odešli, že byste tu zůstal sám.

Psát o někom, že je individum, to považuji pane Ferko ne za nedostatek slušnosti a taktu, ale za projev mírně řečeno krátkozrakosti. Pokud tleskáte odchodu těch, kteří se k cikánské otázce stavějí nekompromisněji než ostatní, pak ji tim nevyřešíte, ale naopak zhoršíte. Víte, zatratit někoho je strašně snadné. Mnohem těžší je jej argumentačně přesvědčit o tom, zda máte pravdu. A tak si nejsem jist, zda jste to vzal za ten nejlepší konec.....

8 0
možnosti
DN

tak to vypadá , že tu zůstanete Vy a pánové Banga a Kováčem .Škoda že nejde dát antikarma , měl byste ji dost velkou a ne proto že jste cikán , ale proto -jak píše p. Černý

5 0
možnosti
OF

Dušane, nemáte pravdu. Pipek je napravitelný, dalo se s ním diskutovat.

Přituhuje. Před chvíli jem byl na náměstí. V rohu na lavici seděla stará Romka a hrozně nadávala, myslel jsem si, že ji hrabe. Nadávala na bílá děcka, jak jsou vychované, to jsem pochopil až po chvíli. Asi mne po vidění zná, tak  se mě zeptala, jestli jsem

to viděl. Řekl jsem ji po pravdě, že ne. Obořila se ne mě, že my bílí držíme při sobě.

Co se stalo ? Dva kluci kolem 12 let jeli kolem na kole a začali ji nadávat do cikánů,a co prý tam  furt sedí na té lavici. Řekla mi, že pracovala 32 let a nic neukradla, neřekla kde dělala. Vychovala 3 syny, 1 dceru a všichni jsou vyučení. Synové pracuji, dcera dělala dříve prodavačku. Je to pravda.No a tak zde máme dnes situaci, kde trpí především ti nevinní. Pipek je mladý a zatím mu to nedošlo. Kroupa si určitě není jistý sám sebou.

Nějaká blondýna nás nemusí přece štvat, ta za to opravdu nemůže. Zaráží mě mladý Furst, pokuď je to sýn toho faráře.... co bych udělal ? Tatíka propustil z práce, ať se jde

živit poctivou práci. Pokuď katoličtí faráři mohou působit na Luníku 9, není důvod aby farář jiné církve dostával prachy zadarmo a ještě k tomu takto vychoval syna.Tvrdá slova, ale stojím si za nimi.

3 10
možnosti
SN

:-) Dušane, budu jeden z mála, který se Vás zastane !   BLogeři odcházejí, je to jejich svobodné rozhodnutí. Někteří slyší slovo Babiš a osypávají se kopřivkou. Každému z diskutérů doporučuji si najít v archivu a přehrát si jeho 20 min. dnes s Martinem Veselovským ! Nemělo to chybu. V tom co přebírají od ostatních, aniž by použili vlastní hlavu, se chovají stádně....a vo tom to je....!R^

0 0
možnosti
Foto

DUŠANE ODPOVÍM ve stejném duchu, jako je napsán Váš blog;) Tak tedy přeji hodně pracovních úspěchů a nyní po tvrdém dni v práci můžete usednou do čistého rodinného domu, pohladit maturitní vysvědčení a říct si - jsem rád, že můj lid nemlátí v přesile ženy a nejsou ho plné věznice ;-)

10 2
možnosti
Foto

Co se odchodů týká, mně osobně by potěšilo, kdyby odešli z České republiky Romové. Když odlétali do Kanady nebo Velké Británie za lepším, já jsem jim to přál. Jak Romům, tak těm zemím, které nás kritizovaly za "diskriminaci" vašeho etnika.

Otázka je, zda je nějaká země, která by je přivítala s otevřenou náručí. Kanada musela zavést vízovou povinost a politicky korektně pro celý stát, nikoli pro konkrétní etnikum, kterého se tato forma migrace jako jediného týkala.

11 0
možnosti
Foto

Ferko, ta „individua“ (paní Patrochová, pan Pipek) podle vás škodí této společnosti tím, že píší o cikánech, kteří této společnosti prokazatelně škodí doopravdy? Nebo čím?

8 0
možnosti
Foto

komouši aspoň proti oponentům argumentovali "klidem na práci", ale tady to nejspíš bude irelevantní;-)

8 0
možnosti
Foto

Pokud tu zůstanou lvi svobody jako Marek a Cemper....je národ v bezpečí;-D

9 0
možnosti
Foto

Cemper se dnes nechal v Praze ocejchovat, ne? ;-D

9 0
možnosti
Foto

Pokud zůstanou Marek  a Cechel...tak je furt národ v bezpečí;-D

5 0
možnosti
Foto

chybka v jméně....ňák nevím, proč jsem mu nemohl přijír na jméno....téměř žijící klasik;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem Dušan Ferko, to stačí

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články