Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Nene, bánbůh tomu kávovému člověku řekl: "Ty budeš žít tam, kde se pěstuje káva," tak si prosím pane Ferko tu legendu zase neupravujte jo?

Na sever od rovníku, v oblasti Střední Ameriky a Etiopie se sklízí káva od září do konce roku. Jižně od rovníku, například v Brazílii se sklízí naopak v jarních měsících, ale někdy se může sklizeň protáhnout až do srpna. 

V oblastech kolem rovníku, v Kolumbii nebo v africké Ugandě, se káva většinou sklízí po celý rok. Neplatí to ale například u špičkových keňských káv, ty se sklízí pouze jednou v roce a to na jaře. ;-)

6 1
možnosti
JG

vypadalo to, že se mi předchozí příspěvek neodeslal, tak jsem ho holt napsala podruhé - doufám, že to nebude vadit bílým, černým ani kávovým

2 1
možnosti
DF

A měla jste velký strach, že se váš příspěvek nezobrazí, že.;-D

1 2
možnosti
JG

Ne, daleko větší strach mám z cikánů - když jsem je naposledy přistihla při krádeži, skončila jsem s rukou v sádře;-)

5 1
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem Dušan Ferko, to stačí

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články